RO RU EN
Benzi RSS
Actualizat la: 18.09.2018
Prima / Noutăţi / Anunţ cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul Biroului Naţional de Statistică
Anunţ cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul Biroului Naţional de Statistică
04.11.2016 // Data limită de depunere a documentelor este pînă la 25 noiembrie 2016.
Versiune tipar

Anunţ
  
cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante
în cadrul Biroului Naţional de Statistică

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Biroul Naţional de Statistică  anunţă concursul pentru funcţia vacantă:

Direcţia conturi  naţionale şi sinteze  macroeconomice

- Specialist superior -

Scopul general:

Contribuirea la dezvoltarea domeniului statisticii financiar-bancară și statisticii sistemului conturilor naționale în elaborarea indicatorilor macroeconomici conform metodologiilor și standardelor internaționale.

  • Implementarea metodologiilor în domeniul statisticii financiare.
  • Colectarea informaţiilor în domeniul statisticii financiare.
  • Analiza şi diseminarea informaţiilor în domeniul statisticii financiare.
  • Conlucrarea şi coordonarea activităţii cu instituţiile producătoare şi prestatoare de informaţii  în domeniul statisticii financiare.
  • Colaborarea cu utilizatorii de date statistice din domeniu: ministere, alte autorităţi publice centrale, mediul academic, organizaţii non-guvernamentale, mass-media etc.

Condiţii  pentru candidaţii la ocuparea funcţiilor publice vacante

Cerinţe generale:

  • Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • Posedă  limbile de stat  şi rusă scris şi vorbit;
  • Nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau să nu i se fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • Nu a depăşit  limita vîrstei de pensionare (57 ani - femei şi 62 - bărbaţi).

Cerinţe specifice:

  • Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul statistic, economic sau financiar;
  • Experienţă profesională - vechimea în muncă în domeniul economic:

6 luni de experiență -  pentru funcţia de specialist superior.

  • Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
  • Cunoaşterea domeniului tehnologiilor informaţionale: Word, Excel, SPSS, Internet,E-mail;
  • Cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul statisticii;
  • Abilităţi: analiză şi sinteză, elaborarea actelor de argumentare şi alte documente, comunicare eficientă, lucru în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobîndite.
  • Atitudini/comportamente: disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate.

Condiţiile de muncă:

  • 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
  • program de muncă: luni-vineri, orele 08.00 - 17.00, pauza de masă 12.00-13.00
  • activitate preponderent de birou, deplasări în autorităţi publice centrale şi locale.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la  concurs:

  • formularul de participare;
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
  • copia carnetului de muncă;
  • cazierul judiciar.
Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii  depun documentele  personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare);
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere  privind absenţa antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligaţia completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs.

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs, care va include proba scrisă şi interviul pînă la 25 noiembrie 2016.

Locul desfăşurării concursului:
 
  • Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului este mun. Chişinău, str. Grenoble, nr. 106, biroul nr.409.
  • Persoanele  responsabile de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:
    • Natalia Cîrlig, consultant al Secţiei resurse umane, tel. de contact: 022 72 73 57. 
    • Ala Caraman, specialist principal în Secţia resurse umane, tel. de contact: 022 73 16 17.

Cheltuielile.

Cheltuielile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului sînt suportate de Biroul Naţional de Statistică al Republicii Moldova, iar cele legate de participare la concurs (deplasare la locul de desfăşurare a concursului, cazare, utilizarea mijloacelor de comunicare, autentificarea copiilor de pe documente, etc.) sînt suportate de participanţii la concurs.

Bibliografia:

  1. Constituţia Republicii Moldova;
  2. Legea Republicii Moldova cu privire la statistica oficială, nr. 412-XV din 09.12.2004;
  3. Hotărîrea Guvernului nr.1034  din 29.12.2011 "Pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Biroului Naţional de Statistică, structurii, componenţei  nominale a Colegiului şi efectivului-limită al acestuia";
  4. Legea nr.158-XVI din 04. 07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  5. Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
  6. Legea nr.190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
  7. Legea nr.16 din 15.02.2008 cu  privire la conflictul de interese;
  8. Legea nr. 155 din 21.07.2011  privind aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice;
  9.  Hotărîrea Guvernului nr. 331 din 28.05.2012 "Privind salarizarea funcţionarilor publici"; 
  10. Legea nr. 317-XV din 18 iulie 2003 privind actele normative ale Guvernului şi ale altor autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale, art.49-56;
  11.  Hotărîrea Guvernului  nr. 201 din 11.03.2009 "Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public  cu anexe.
  12. Hotărîrea Guvernului  nr. 618 din  05.10.1993 "Pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziţie şi Instrucţiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării localeale Republicii Moldova";
  13. Metodologii: www.statistica.md/Metodologie/Metadate/Metadate de referinţă
 
 
 
 
Prima Contact Harta
 
Comunicate de presă  / Banca de date statistice  / Statistici pe domenii  / Produse şi servicii  / Recensăminte  / Metadate  / Standardul SDDS al FMI  / e-Raportare  / Formulare și clasificări  / Despre BNS  / Transparenţa în procesul decizional  / Cooperare internaţională  / Noutăţi şi evenimente  / Referinţe utile  / Achiziţii publice  / Funcţii vacante
Sus
21824 vizitatori în decurs de 30 zile
 
Copyright © 2018 BIROUL NAȚIONAL DE STATISTICĂ
Condiții de utilizare
TRIMARAN - IT Solutions Company // web, interactive, motion and software development solutions // http://www.trimaran.md, B2B and B2C solutions  /  Branding & Graphic Design Services / Website Design and Development  /  E-Commerce Systems / Software Application Architecture and Development / Multimedia solutions  /  2D/3D modeling & animation solutions / Video & Post Production / contact@trimaran.md
Creat de Trimaran